Cum faci față stresului în viața de zi cu zi în 2023?

Cum faci față stresului în viața de zi cu zi în 2023?

Stresul poate apărea în diferite arii ale vieții noastre. Unele statistici arată că între 60 și 80% din oameni se simt stresați în decursul unui zile, din diferite motive. Următoarele cauze generatoare de stres sunt cele mai frecvente:

  • Banii;
  • Locul de muncă;
  • Relația de cuplu;
  • Relațiile familiale;
  • Sănătatea;
  • Responsabilitățile.

Stresul este o reacție naturală a organismului la o situație sau un eveniment care este perceput ca fiind amenințător sau solicitant. Poate fi declanșat de o varietate de factori, inclusiv probleme de sănătate, relații personale sau profesionale tensionate, probleme financiare sau alte circumstanțe stresante.

Stresul poate avea efecte negative asupra sănătății fizice și mentale, cum ar fi oboseală, anxietate, depresie, tensiune arterială ridicată și probleme digestive. În plus, stresul cronic poate crește riscul de boli cardiovasculare și alte afecțiuni medicale.

Există multe tehnici de gestionare a stresului, cum ar fi exercițiile fizice regulate, meditația, yoga, respirația profundă, practicarea unor hobby-uri sau activități care plac sau vorbitul cu un terapeut sau un consilier pentru a identifica sursele de stres și pentru a dezvolta strategii eficiente de gestionare a acestuia.

Ce te învață g o o g l e

  1. Identificați sursele de stres: Este important să identificați ce anume vă provoacă stresul. Înțelegerea surselor de stres poate ajuta să găsiți modalități de a le evita sau de a le gestiona mai eficient.
  2. Faceți exerciții fizice: Exercițiile fizice regulate, precum mersul pe jos, alergarea, înotul sau yoga, pot ajuta la reducerea nivelului de stres și la îmbunătățirea stării de spirit.
  3. Învățați tehnici de relaxare: Tehnicile de relaxare, precum meditația, respirația profundă sau ascultarea muzicii relaxante, pot ajuta la reducerea nivelului de stres și la îmbunătățirea stării de spirit.
  4. Învață să-ți organizezi timpul: Planificarea activităților și organizarea timpului pot ajuta la reducerea stresului. Prioritizarea sarcinilor și delegarea sarcinilor pot ajuta la scăderea presiunii și a stresului.
  5. Încercați să vă distrați: Încercați să găsiți activități care să vă distreze și să vă relaxeze, cum ar fi cititul unei cărți bune, jocurile video sau hobby-uri creative. Aceste activități pot ajuta la reducerea nivelului de stres și la îmbunătățirea stării de spirit.
  6. Căutați sprijinul prietenilor și familiei: Discutați cu prietenii și cu familia despre sursele de stres și încercați să găsiți sprijinul lor. Uneori, doar exprimarea emoțiilor poate ajuta la reducerea stresului.
  7. Consultați un specialist: Dacă stresul persistă și afectează negativ viața de zi cu zi, consultați un specialist. Un psiholog sau un terapeut vă poate ajuta să înțelegeți cauzele stresului și să dezvoltați strategii de gestionare a acestuia.

Ce spun eu:

În aceste zile este greu să nu te lași copleșit din când în când. Între jonglarea cu munca, familia și alte angajamente, poți deveni prea stresat și ocupat. Dar trebuie să îți impui timp pentru a te relaxa, altfel sănătatea ta mentală și fizică poate avea de suferit.

Eu încerc să mă controlez timpul, să am timp pentru mine. În fiecare zi, îmi aloc anumite minute de reflectare și de planuri de viitor. Dacă ai un țel, o idee de afacere, un plan de bătaie, un ideal – nu te mai simți că ești prins în capacana șoarecelui în rotiță.

Toți vrem să ajungem cât mai sus în clasa socială, vrem să stăm liniștiți din punct de vedere financiar și de ce nu , să avem viața pe care o visăm de când erami mici.

Norocul și munca multă post să crească pe aceeași scară logaritmică, pentru că în viață, cei norocoși nu au tot timpul cele mai avantajoase căi de a evolua în viață. Tot la un moment dat, v-a stagna.

Cel mai ușor să faci față stresului fără a merge la pshilog sau să devii o legumă. este să ai încredere în forțele proprii, să devii o persoană mai bună pentru mediul înconjurător să ai un ideal în viață, un țel, un scop. Să-ți dorești tot ceea ce e mai bine pentru tine, să nu fii rău, să ajuți oamenii necondiționat și să ai pe cineva aproape care te susține în orice moment, fie el bun sau rău ( de fapt asta contează cel mai mult, noi ca oameni, am învățat încă din preistorie să ne bazăm pe ajutorul altor oameni pentru a evolua).

Singur evoluezi, dar până la un punct când intervine monotonia și sau plictiseala.